piątek, 30 maja 2014

Witajcie, 
dawno nic nie napisałam, jak była pogoda siedziałam głównie w piskownicy z Majusią, ona się bawiła a ja się opalałam :) Ostatnimi czasy zrobiłam kilka nowych figurek, część już pomalowałam, a część właśnie kończy się suszyć i jak tylko wystygną zabieram się za ich malowanie. Powstały 2 parki - jedna ślubna i jedna z okazji 35 rocznicy ślubu, jest też 2 nowe aniołki :)

Jednego z już gotowych aniołów ozdobiłam techniką decoupage'u - było to moje pierwsze spotaknie z tą sztuką i coś co na pozór wydawało się łatwe wcale takie nie było. Nie wyszło tak jakbym chciała, ale źle nie jest. Następne anioły zdobione tą techniką będą lepsze :) Oto ten pierwszy:



Idę teraz sprawdzić jak tam figurki w piekarniku i mam nadzieję niedługo zabrać się za ozdabianie :) Na dworze znowu pada i znowu dużo czasu... 

Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Mi również badzo ten anioł siępodoba, tym bardziej że sama noszę się z zamiarem ozdabiania swoich tą techniką...na razie zwlekam, bo brak mi odwagi, Twoje prace są naprawdę sympatyczne i bardzo ciekawe!! cieszę się że do Ciebie trafiłam, oczywiście, będę tu częstszym gościem i na marginesie przyznam się że ja również mam w domu 1,5 roczną Księżniczkę a wraz z nią bardzo mało czasu na solnego bakcyla:)))))lepię kiedy śpi i póki co to musi mi wystarczyć:)pozdrawiam serdecznie! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Dziewczynki za miłe słowa :) Edytka jest już moim gościem na fb i Ciebie Kasiu też gorąco zapraszam do polubienia strony MONarte na fb :) Pozdrawiam gorąco i dzięki że jesteście - wielka buźka!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace są świetne. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń