czwartek, 15 maja 2014

Cześć Kochani,
w pisaniu nowych postów była mała przerwa, wszytko przez to, że moja pewność siebie znowu została nieco zaburzona :/ Cóż, nie każdy jest w stanie zaakceptować, że można mieć pasję i chcieć się nią dzielić z innymi. Przykro mi, że tak jest, ale doszłam do wniosku że się nie mam co przejmować, bo po co zawracać sobie głowę jakimiś głupimi docinkami. 
Przez te kilka dni kiedy się nie odzywałam pracowałam :) Powstało kilka nowych figurek, na Dzień Dziecka, na Dzień Matki, powstały też pamiątki komunijne i kolejna para ślubna, która czeka na odrobinę koloru :)

Oto surowe figurki


Te już pomalowane możecie zobaczyć na moim fb
 Pokażę, jeszcze tylko zdjęcie serduszka, które dziś zostało wysłane, serduszko dostanie mama klientki i mam nadzieję, że będzie fajnym prezentem :)



Parka ślubna, którą robiłam ostatnio bardzo się wszystkim podobała, myślę, że będzie się super prezentowałą na ścianie mieszkania nowożeńców :) I to się nazywa satysfakcja ze swojego zajęcia :)

Pozdrawiam wszystkich, którzy bloga czytają - z ciekawości i po to żeby się pośmiać :) Życzę wszystkim żeby mieli z czegoś taką satysfakcję jak ja z mojego tworzenia...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz