wtorek, 3 czerwca 2014

Witajcie Kochani :)

Zaraz kładę spać moją Majuśkę i kończę co zaczęłam, 2 parki - jedna z okazji ślubu a druga z okazji 35 jego rocznicy :) Będą też 2 nowe aniołki. Deszcz wpływa na mnie inspirująco przez co mam też kilka świeżutkich pomysłów :) 

Tak wygląda dziś moja "poczekalnia"


niebawem zajmę się po kolei każdą figurką. Sama czekam na efekty :)

Dziś już mogę Wam powiedzieć dla kogo był anioł, którego zdjęcia mogliście ostatnio oglądać na fb :)


Zrobiłam go na sobotnie spotkanie mojej klasy z liceum :) Dostała go nasza kochana wychowawczyni - pani Maria :) Zleciało nam już 10 lat od kiedy zdaliśmy egzamin dojrzałości i rozeszliśmy się każdy w swoją stronę... Miło było się zobaczyć z ludźmi których nie widziało się szmat czasu. Zmieniliśmy się, dorośliśmy, wiele z nas ma swoje rodziny, dzieciaki... Niby jesteśmy nadal sobą, ale jakby trochę się zmieniliśmy. Nie tylko wizualnie... Mamy nadzieję to powtórzyć, może frekwencja będzie jeszcze wyższa - chociaż nie ma co narzekać - ponad połowa klasy się pojawiła. Uwielbiam takie wspominki, aż się łezka kręci w oku...
Idę położyć spać mojego Skarbusia i maluję :) Wkrótce pochwalę się efektami...

Pozdrawiam gorąco :*

3 komentarze:

  1. Śliczne, tylko jak moge mieć uwage do strony to poprosze wiecej zdjec, dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Chciałam się przywitac:) zapraszam Cie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęć Edytko wedle życzenia będzie więcej, już dziś dodam kilka nowych bo jestem w trakcie kończenia 2 parek :) Pozdrawiam :* I bardzo dziękuję, że jesteście, komentujecie i mówicie czego chcecie :*

    OdpowiedzUsuń