czwartek, 5 czerwca 2014

Dzień dobry Kochani :)

Dziś chcę Wam przedstawić moje najnowsze dzieła :) Właśnie skończyłam wszystkie zaplanowane projekty, został do pomalowania jeszcze jeden samuraj, ale narazie się suszy :)

Ale wracając do rzeczy, przedstawiam parkę ślubną z pieskiem


 Piesek sprawił mi nie lada trudność, ale chyba nie wygląda najgorzej ;)





Kolejna para powstała z okazji 35 rocznicy ślubu rodziców przyjaciółki. Dodana zostanie jeszcze tabliczka z tekstem, ale tekst nie został jeszcze do końca obmyślony :)



Pierwszy raz robiłam figurkę w okularach, poszukiwanie odpowiedniego drucika zajęło mi dość dużo czasu, ale jest :)



Na koniec jeszcze aniołek z konopnymi włoskami, w kolorze jagodowo białym :)



Na specjalne życzenie Edytki dziś więcej zdjęć - z każdej strony :) Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego oglądania :) Zapraszam oczywiście nieustająco na fb :)

A teraz idę korzystać ze słoneczka :*

4 komentarze:

  1. no własnie, dziękuję w końcu mam co oglądać. Śliczności:)bardzo Ci dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ta parka w okularkach, super Ci wyszła, kolor marynarki i słoneczniki cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - no muszę przyznać że jestem dość zadowolona z efektu :) Szkoda że na żywo nie mogę Wam pokazać, bo lepiej to zawsze wygląda :/

      Usuń
  3. Okularki super, świetnie ci wyszły. Nie mogę znaleźć ikonki do obserwowania bloga?

    OdpowiedzUsuń