poniedziałek, 16 czerwca 2014

Witajcie Kochani,

dziś siedzę w domu, dopadło mnie jakieś paskudne choróbsko, katar nie daje spokoju :/ Ledwo żyję :/
Mimo choroby przedstawiam Wam 2 anioły z makowej kolekcji, niebieski powstał z myślą o wychowawczyni dziecka jednej z klientek, mam nadzieję, że to będzie trafiony prezent :)

Oto on






Inspiracja do stworzenia tej figurki dosłownie wyrosła mi za oknem :) Piękne maki zasiały się i nie mam sumienia ich wyrwać bo uwielbiam polne kwiaty... 

Dlatego drugiemu aniołowi też włożyłam w łapki maczek, niech ma :) Teraz na zdjęciach zauważyłam parę niedociągnięć na rączkach i będę je musiała usunąć przy pomocy szlifierki, zaraz to zrobię...





Tak wyglądają moje nowe Makowe Panienki, a tak prezentowała się pierwsza - na której maki były namalowane :)


Nadal mam do niej słabość :) To były w końcu początki mojej pasji :)

Życzcie mi zdrowia, pa :*



4 komentarze:

  1. jestem zadowolona z ilości zdjęć:D. aniołki śliczne, naj biało niebieski no i te maki ulepione na początku myślałam , że przykleiłaś a tu niespodzianka, śliczności , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, oglądałam też Twoje prace i bardzo mi się podobają, śledzę Cię już :) A maki rzeczywiście bardzo fajnie wyszły, dumna jestem :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Po pierwsze witaj, po drugie: wracaj do zdrowia, po trzecie: już uwielbiam Twoje maki i cieniowane sukienki!!!! boskie, serdecznie pozdrawiam i czekam na nowości:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :) Twoje prace też przepiękne, z resztą, już Ci chyba pisałam. Aniołki mają przesłodkie buziaki, również czekam na nowe i doczekać się już nie mogę :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń